Şu an 35+4′üm. Tansiyondan dolayı bebeği 37 de almak istiyor ama benim tansiyonum en fazla 14/9 oluyor o da arada, bunun üstünü görmedim. Sadece çalışırken çok yorulduğumda bir kere 15 i görmüştüm. Tansiyonum şu an 12/8 ve 13/9 larda gidip geliyor, alfamet kullanıyorum sabah akşam 1 kere. Yine de çok erken değil mi 37.hafta? 38 beklenemez mi sizce?