Krystal Heycanlianne_41 Hayatımda hiç bu kadar saçma hastane sistemi duymamıştım. Öyle şey mi olur 😒 Biz eşim bebeği görsün diye gidiyoruz 750 TL. Önceden gittiğim özel 2500 TL. Fark vardır okey de bu kadar da olmaz bence.
Heycanlianne_41 Krystal hiç sorma canım gitmicem zaten artık tok alıcılar isim tutmuş mecbur gidicem oraya sandılar ama sağlıkta da bu şekilde pazarlık olması çok saçma