keyfimin-kahyasi-misin Yazmelegi_ o degilde Sanki ilk hicbisey bilmiyorum gibi cahillestim ya 🤣🤣ama ilkinde yaşamadım ki sadece düzenli sancım varid Nisan su hepsi bı anda geldi doğumdan bı saat önce
Yazmelegi_ keyfimin-kahyasi-misin vallahi unutuyoruz ben bile unutuyorum çoğu şeyi, bu doğumda kolay hızlı olur inşallah
Yazmelegi_ keyfimin-kahyasi-misin ikinci doğum ya bakalım bugün doğurcanmı😊 bende 2 aydır deniyorum olmadı bu ay da elendim
keyfimin-kahyasi-misin Yazmelegi_ Ay ilki mahvetmistk bu bari kolay olsun 🥹🥹Çok korkuyorum inanirmisin imkanım olsa sezeryan olucam ama zor bugün gelmez bence ama karnım düşmüş eşim akşam öyle diyo normalde ta tepede diyodu 🤣
keyfimin-kahyasi-misin Eliffyamann haha ewet ya 27 den beri var Nst ye baksan bı var bı yookdjdj ama bebem oyun oynuyo benle Nst de doktorda aşırı uslu 🤣🤣Kapisindma ciktigim an adım atamıyorum vücudum da alışmış kasılmaya sanciya asiirri olmazsa farkedemiyorum 🙂↔️🤣
Eliffyamann keyfimin-kahyasi-misin kiz ayni benimde 27den beri var buna rağmen 40 haftalari görürsem bayilcam yani😅😅
Yazmelegi_ keyfimin-kahyasi-misin gelmesi yakındır karninda düşmüş inşallah kolay geçer rabbim bir avazda kurtarsın 🤲🏻
keyfimin-kahyasi-misin Eliffyamann Sjdjd ben ilkinde 26 dan sonra sürekli serum yiye yiye Tutum 43 de doğdu 😒
keyfimin-kahyasi-misin Yazmelegi_ aşırı bı ağrım va yok kasilmam var sadece aynı rutin işlere devam 🤣
keyfimin-kahyasi-misin crazyymom Ya sonrasında bişey olmadı ama 🥹Sadece öncekine göre Duzneli değil ama sancı giriyor bazen
keyfimin-kahyasi-misin Yazmelegi_ ay dogurmadim 🤣Sanki biraz Kasilmam sancım var gibi ya Düne göre ama düzenli değil
likapaa53 keyfimin-kahyasi-misin benim nişanımdan bir gün önce dediğiniz şey geldi ertesi gün nişanım geldi gecesine sancılarım başlamıştı ilk doğumumda
keyfimin-kahyasi-misin likapaa53 Şuan bişey gelmedi Ama kasılma sancı bulantı var gibi düzenli bişey değil