Zg6641 Seymaoztrk27 bnde öyleyim 27. Haftaya girdim. Yorumlarda okuduğum kadarıyla plasenta rahmin ön duvarında olunca hissedilmiyormus kuvvetli
ibcmom Seymaoztrk27 bebeğin pozisyonu ve plesentanın konumu hareket hissetmeyi etkiliyor. bide hareketler 28den sonra düzene giriyor gerçekten. hatta ben 29 da 1 gün hissetmediğim oldu gene ama cok sükür genel olarak düzene girdi. normal yani korkma
Melike-Aya Seymaoztrk27 merhaba geçen haftalara oranla bebeğimi daha çok hissediyordum şimdi 26 olunca daha az korktum kontrole gittim. Ama bakıyorum 26 da falan azalma oluyormuş ama bazılarının bebekleri hep hareketleri anlamıyorum neden böyle