Dogumum nisan sonu yada mayıs başı gibi olucak. Daha önceden bu dönemlerde doğum yapanlar varsa hangi beden kıyafetten ne kadar kullandınız hangi bedenden ne kadar alinmali özellikle ilk yenidogan zamani icin kac adet hangi kiyafetlerden alinmalı tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz