Kizlar 7. Haftadayim perinatoloji bölümüne gittim doktor keseyi yolksaci filan gördü ama kalp atışı yok bide rahmim gerideymiş o yüzden zor gördü ve bu hamilelik şuan 7. Hafta değil filan dedi. Başına böyle birşey gelen varmi haftaya tekrar çağırdı. Artik kalbini duymak istiyorum bebeğimin 😔