Kızlar ben 6 ay önce dış gebelik geçirdim ve sağ tüpümde 5 haftalıktı sonea 2 doz iğne vuruldum düştü. 5 haftalık gebelik tüpe zarar verir mii veya hasar bırakır mı benimlw aynı durumda olanlar yazabilir mı siz naptınız tekrar rahim filmi çekinmek istemiyorum.. Gebe kalmaktan çekildim temiz çıkmıştı ama dış gebelik oldu. Aşılama ile kalmıştım buarada