Nazklc kaç tane doktor gezdim sayamıyorum artık hepsi aynı şeyi söylüyorlar doğal olarak. inofolic combi kullanıyorum kullanan herkes max. 2. Ayında hamile kalmış benim 4. Aya yolu görünüyor yani sorun değil kullanırım ama işe mi yaramıyor bende mi sıkıntı var doktorlarda mı artık kafam almıyor. Şunu düşünüyorum herhangi bir takviye almasam mesela ve pcosluyum hamile kalmak umrumda da olmasa (yakında çocuktan vazgeçicem çünkü sabrım kalmadı hevesimde kalmadı) hamile kalır mıyım acaba. Sizde çok mutlu olun bebişinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah sevgiyle büyütün 💕