Herkese sağlıklı hamilelik süreci ve doğum diliyorum öncelikle hanımlar ☺️
30+6’da rutin kontrolüm için hastaneye gittim. Doktor kafa çevresini 26hafta ölçtü, suyu az görüyorum dedi nst istedi, nst’de de taşikardi sınırında kalp atışları biraz yüksek sınırda dedi. Perinatolojiye konsültasyon istedi. Perinatoloji doktoru bebek makat duruşta sanki oturur gibi yani, üst açıdan ölçtüğü için kafası çok küçük çıkmış pozisyondan dolayı kavun gibi durur kafa 29haftalık ölçüyorum dedi. Suyu da duruşundan dolayı kenarlarda birikmiş o yüzden görememiş dedi. Su gelişi oldu mu dedi hayır dedim. Normalde alt sınır 8birim senin suyun 9birimde dedi. Az diyemeyiz ama sınıra yaklaşmış dedi. Hidrasyon Serum sonrası yani izotonik sonrası tekrar nst istedi ve amnisure testi istedi. Amnisure negatif çıktı. Kan tahlillerim temiz, nst’de kalp atışı normal çıktı. Hasta mısın diye sordu biraz öksürüğüm var o da kalp atışını etkiler seninde nabzın biraz yüksek dedi.
Haftaya tekrar perinatolojiye gel kafa çevresi 1hafta geri bunu takip etmemiz gerekiyor dedi. Haftaya tekrar gideceğim. Diğer ölçümlerim hepsi haftasıyla uyumlu bu arada. Merak ediyorum bu haftaya kadar bir sorun da yoktu. Kafa çevresi böyle bi hafta geriden gelip sonra haftasını yakalıyor mu başınıza geldi mi böyle bi durum özellikle dikkat etmem gereken bir şey var mı?