Huzurlu bende bilmiyordum erken doğum ihtimalini artırdığını,doktorum sıvıyı her gittiğimizde ölçüyor ikiz gebelik olduğu için,sınırın üstünde çıktı bi bebeğimin sıvısı öteki bebeğiminki normaldi,olabilecek o kadar negatif sorun var ki hemen önlem aldık diyet şeker vs dikkat ederek,o kadar garip ki fazlası zarar azıda zarar tam dengede olması gerekli,internette çok daha detaylı yazıyor okuyunca içim daralmıştı su fazlalığı olduğu zaman..ölçüm yapılıyordur mutlaka sizinde panik olmanıza gerek yok,Allah korusun çok stres olduk 1 aydır,bizim normal değerlerimize döndü bugün kontrolümüzden mutlu çıktık..