Hanımlar 31. Haftamdaym son zamanlar çok nefes darlığı çekiyorum bide kalp çarpıntısı da var byle boğulacak gibi oluyorum yaşayıp geçirenleriniz varmı bende bide tiroit de var bugün doktora gidip kan tahlili verdim normal çıktı doktorum ilaç dozumu düşürdü 1 hafta gözlemleyecez eğer değişiklik olmazsa kardiyoloji ye yonlendirecekmiş endişe etmeli miyim umarm kötü bişey çıkmaz :(