Sjsjgshsjsjsj evet herşey normal dedi çok şükür ☺️ bencede yaptırmanızda yarar var emin olun süreç ona göre işler. Bebek karnında bişey yapılmıyor gereksiz diyenlere de aldırmayın hiç. Güzel sonuçlar temennimiz ama Allah korusun bi sıkıntı varda bilmek çok önemli mesela kalbinde sıkıntı varsa doğar doğmaz ameliyat olmasıngerekiyorsa tam teşekküllü bunu yapabilen doktorların bulunduğu hastanede doğum yapmanız gerekiyor falan filan… sağlıkla❤️