Meryems1 Kızlar 6+6 günlüğüm iki gün önce kadın doğuma kontrole gittim gittim ,bu gece 38 derece ateşim vardı bi kaç saat devam etti geçti çok şükür iyiyim ateş bebeğime zarar vermiş midir ? Kadın doğuma gitmeli miyim ?
_biranneadayi Meryems1 Ben iki kere 40 derece ateşle domuz gribi geçirdim bi şey olmadı. Şimdi 29 haftalığız ☺️
cylnmy Meryems1 denendi onaylandı hatta antibiyotik bile kullanmak zorunda kaldım merak etmeyin onlar sapa sağlamlar :) geçmiş olsun
yeni_anne2 Meryems1 bakmaa senn onlara çok yüksek geçmeyen derece olan için deniyor endişe etmeyin stres daha çok size zarar verir emin olunn 😊