Merhabalar siteye yeni üye oldum 42 yaşındayım 2 kızım var 26 ve 22 yaslarinda ve tekrardan bebek istiyoruz kaset test yaptim silik cizgi cikti 7 adet testten bende biraz bekleyip kan verdim dün ve sonucumu bugün aldım 1.80 cıktı doktor var gibi dedi 2 hafta sonra yine yapalım dedi.benim gibi bu durumu yaşayanlar varmı yardımcı olurmusunuz lütfen