Rnz canım bende de bağırsağında parlaklık cıktı ve safra kesesi görünmedi doktor amniyosentez istedi geride takip edelim dedi ilerki haftalarda safra kesesi göründü çok şükür parlaklığımızda yok denecek kadar azaldı yani üzülme kafana takma ben çok ağladım çok üzüldüm bebeğimide strese soktum eminim, bide eşimin kuzeninede kalbinde parlaklık var dendi bebiş doğdu 1aylık oldu şu an hiç bir sıkıntısı yok canını sıkma rabbimize dua etmekten baskada caremiz yok zaten