Ebru1122 Kontrole geldim bugün ultrasondan verdiği bu benmi bişey göremiyorum normalmi anlamıyorum ne bebeği ekranda gösterdi verdiği şey kapkara kağıt sizlerde gittiğinizde böyle veriyolarmi devlet Hastanesi’ne gidiyorum
Deniiizzz Ebru1122 Zeynep kamil yazısını görünce bile tüylerim diken diken oluyor. Böyle bir ultrosunu da ilk defa görüyorum kaç haftalık bebeğiniz hoş 6. Haftalık bile olsa ultrason böyle olmaz.
queenanne1 Ebru1122 şahsen bana böyle verseler doktora bu ne derdim🤦🏻♀️ özel takipliyim devletede çok kez gittim hiçbiri böyle çıktı vermedi
Loveis Ebru1122 canım ordayken doktora sorsaydin ya bebek nerde ben göremiyorum diye. Ben olsam o an şikayet ederdim. Bi daha aynı yere gitme. Başka doktor mu yok.
Ebru1122 azra52 Evet bı kaç kez daha saçma sapan verdiklerini gordumde bu nedir anlamadım ilk haftalarda değil
Ebru1122 Deniiizzz Hee ağzına sağlık bisey denmeye de gelmiyolar Zeynep Kamil de tüp bebek tedavisiyle gebe kaldım diye hala oraya gidiyorum ama artık pişman oluyorum sanki doktor değilde iki günlük stajyer de elime bunu veriyo al diyo şaka gibiler sorduğum hiç bı soruya cevap alamıyorum Allah doktorun hayırlısıyla karşılaştırsın
Ebru1122 Deniiizzz bazende çok iyi doktorlar denk geliyo ama bu hastanenin sorunu sürekli farklı doktor gelmesi
Deniiizzz Ebru1122 aynen öyle arkadaşım ve en büyük sorunlu bankodaki insanların başhekim gibi davranıyor olması özellikle.
Handeyelkovan11 plasenta ağrısı varmı? Doktor bana dedi aşağısı kafası duruyor bişey olurmu ben korktum 🥺
Esma006 Ebru1122 doktoru da hastaneyi de degisitirin hatta o doktorun yanına gidip siz benimle dalga mı geciyorsunuz deyin yani
Handeyelkovan11 Ebru1122 Bebeğin plasenta si aşağıda muayeneye geldiğinde hatırlat bunu takip edeceğiz dedi
Ebru1122 queenanne1 bana niye böylesi denk geliyo anlamıyorum doktora onun lafını bile yapamadım çünkü bazı sıkıntılarım var bunları soruyorum bilgi almak için ama tık yok kadında benim iyi bı doktor bulup devam etmem şart oldu
Ebru1122 Loveis canım kadına ne sorsam cevap alamadım sanki gebe doktoruna değil aile hekimine gittim de bilmeyen biriyle muhattap oluyorum benim iyi bı doktor bulup ona gitmem gerek bencede arastiricam bı
Minyonannecik Ebru1122 bebeğin ölçümlerini vermiş sadece kağıtta bebek gözüküp gözükmesine bakmıyorlar bile malesef devlet hep böyle