fidan_yildiz Merhabalar,bayramdan sonra iznim bitiyor,işe başlayamayacağım için,Ankara’da doğumdan sonra heyet raporu alabileceğim hastahane önerebilir misiniz
ayox Heyet raporu işi eğer gerçekten rahatsizliginiz yoksa sıkıntı çünkü hem sizin hem hastane için..