Yykoko Kızlar 3 Mart 0,13 8 Mart 39,17 11 Mart 215,13 Kan değerlerim cumartesi gününe randevu aldım ayın 15i oluyor kese gözükür mü?
KumpirsMom Yykoko Son adet tarihin neydi acaba ? Değerlere göre daha çok yeni gibi bence beklemelisin kese için düzenli beta vermeye devam et ben 4 haftalıkken idrar testi ike öğrendim bir kaç beta verdim sonra kendimi tuttum 7+3 te gittim kese ve kalp atışını aynı anda gördük duydun çok şükür
Yykoko KumpirsMom son regl 17 Ocak fakat düzensiz bir döngün oldu hep. Henüz çok küçük ve erken 2 hafta 2 gün olduğunda öğrenmiştim ilk şuanda 3 +4 oldum. Tabi bu benim tahminime göre olan bir süre. 21 Şubat itibariyle çocuk yapmaya karar verdik tam net birşey söyleyemiyorum. Doktora randevu aldım gözükür mü emin olamadım
KumpirsMom Yykoko şuan 2+4 gibi bişey o halde haftanız bence beta takibi yapın çünkü kese göründü görünmedi oda sizi strese sokar heyecanınızı anlıyorum 🥰
Yykoko KumpirsMom beta takibini yaptım 🥰 cumartesi bir kontrole gideceğim bakalım 🥰 bebeği görürsek kaç haftalık olduğumuz belirlenir en azından