Elmasekeri1 Melikeakkc benimde 102 😊 sezeryan kendi isteğiniz mi yoksa şimdiden belli olur mu doktor bişi söylemedi bana şimdilik
Rafaelli Tugba_turk46 ay canım aynı benım gibi , ınternetde bakdım dr.lar alakası yok dıyorlar yenı erken doga bılır ama buna sebeb ilerıde gıtmesı veya kılosu olamaz dıyolar , bakalım işte hayırlısı hepımız ıcın benım drda her sey ola bılır dıyor
ilooo Tugba_turk46 ya önde giidnce erken mi oluyor benim doktorum öyle bişi demedi son adet tarihne göre doğum olur dedi
Tugba_turk46 ilooo iri bebek olunca erken alıyorlar yani benim doktorum alabilirimde almayadabilirimde 2 hafta sonra kilosuna gelişimine göre konuşuruz dedi
Melike1001 ilooo 36 oluyoruz o zaman 29. Haftadan itibaren erken doğum riskimiz olduğu için o zamanı görürsek şükür 🙂