Damla01 Adana hamisleri ortadoğu da hicran hanima giden varmı yada ortadoguda önerebileceğiniz doktor varmı ??
Ebrlina Damla01 ben de yarın için randevu aldım hicran hanıma bi fikrim yok ve öneri üzerine gideceğim 37. Haftaya da girdim inşallah yarın memnun kalırım
GlhanSaykan Ben hicran hanıma gidiyorum canım gayette memnunum daha önce bi kez Ayten hanıma muayene oldum o da çok iyi öneririm 👍🏻
Damla01 Ebrlina Canim cevaplayan az olunca bende guzelyalida basladim doktora. Daha once kime gidiyordunuz ?
Ebrlina Damla01 İstanbul’da yaşıyorum canım doktorum oradaydı ani kararla Adana ya ailemin yanına geldim Damla01 hangi doktorda başladın güzelyalıda kaçıncı haftadasın
Teslime328 Ebrlina 5 haftadayım ben o doktora 2 kuzenim önerisi ile gittim sanki doktor degil samimi bi ablan yani o kadar tatlı ki ilgisi cok iyi kapidan girerken başlıyo zaten kadın tam tarz ya 👍