Melike-Aya Selam anneler Haftamda idrar yolu enfeksiyonu ile karşılaştım. Bu durumda ne gibi önlemler aldınız?
Rumeysaozcann Melike-Aya 1 bardak suya 3 yemek kaşığı kurumuş dut atıp biraz kaynatıp dinlendiriyorum sabah akşam 1 buçuk yemek kaşığı içiyorum enfeksiyona iyi geliyor
Babyyyy15 Melike-Aya benimde 4. Ayimdan beri var şuan 36 haftaligim hala geçmedi denemediğim sey kalmadı
Rumeysaozcann Minyonannecik evet bunu yaptığımdan beri enfeksiyonum olmuyor çok şükür birde su tabiki
Rumeysaozcann Mftt evet ben 34 haftalığım herşeyin fazlası zarar 1 buçuk kaşıktan fazla içmeyin sabah akşam olarak telegramda ebelerin olduğu gruptayım oradan çok bilgi aktarılıyor ordan görüp denemiştim bende
Nargissos 9+4 gebeyim ama 5 haftalık olduğumdan beri enfeksiyon geçmiyor yanma batma yok enfeksiyon değeri düşmüyor doktor simdi monrol şase yazdı onu kullanacağım zaten bir kerelik
Dnzz2 Bol bol su iyi geliyor birde maydanoz suyu iyi geliyor diye biliyorum ama gebeler içebilyormu bilmiyorum
HlalRbia Rumeysaozcann merhaba bende de var idrar yaparken yanma doktor monotol verdi içtim geçmedi dut kurusu fayda ediyor mu
Eliftttt 29 haftalıkyım hıc bir idrar yolu sıkayetım yok ne yanma ne kasıntı ama idar tahlılınde enfeksiyon 118 cıktı kultur istedi doktor sonra ılac baslandı antibiyotik ve toz verdı onları kullanıyorum hamılelikte ıdrar yolu enfeksiyonu teklıkelı dıye
Merve_kucuk Melike-Aya Antibiyotik ve tek kullanımlık toz verdi doktorum. Antibiyotiği kullanıyorum. Sabah/öğle/akşam olacak şekilde. Bende 26+4 günlüğüm.