İyi günler arkadaşlar benim adetim 9 gün gecikti dün sahura kalktığımda lavaboda peçeteye kahverengi bir leke geldi sabah yine aynı leke geldi ama saat 11 oldu hala bir kanama olmadı adetten öncede şiddetli kasık ağrısı ve göğüs ağrısı çektim gecikmenin 2. Günü test yaptım negatif çıktı acaba geç döllenme felan olabilir mi yada yerleşme kanaması