Slm hanımlar birşey sormak istiyorum bilgisi olan varsa lütfen cevaplayabilirmisiniz 2.3 de adet olmam gerekiyordu olmadım ama zaten polikistik over var bazen düzenli oluyorum bazen düzensiz oluyorum değişiyor dönem dönem bugün eşim test almış(sente lady)illa yap dedi yaptım hemen çift çizgi oluştu sizce bu test nasıl yapanlar doğru sonuç alanlar oldumu bu arada biz korunuyorduk normalde bu sim korunuyordu ama bu ay bı kez bı kaza oldu şimdi diyenler olacak korunma yöntemi değil diye ama ben normalde gebe kalamiyorum 2 çocuğum var ikiside tedaviyle oldu 6.7 ay oncede istiyorduk ben yine tedavi gordum olmadı cenaze mız filan oldu zor günler geçirdik araya başka bazı nedenler oldu ben vazgeçtim korunduk düşünmüyordum o yüzden