Kızlar merhaba. Bugün son kontrolüm vardı. Onun için hastaneye gittim. Bebeğim 37+5 haftalık ama 38+5 haftalık uyumluymuş kilosuda 3 kilo 300 gram olmuş . Baş aşağı pozisyonda ve sancımda çıkıyor . Normali denemek isterdim ama ilk doğum sezaryen olunca mecbur buda sezaryen olacak 21 marta gün aldık 🥲 sizler nasılsınız , nasıl gidiyor? 🎀🌸