Gizemsli- Benim bebeğimde de 17. Hafta kontrolümüzde gördü doktor 2 taraflı toplam 3 adet aynı gün detaylıya girdim orda da gözüktü başka hiçbir yerinde bir bulguya rastlanmadığı için bir sorun görülmedi zaten 2 doktor da bunun geçici bir şey olduğunu söylemişti yine de fetal yaptırmak istersen yaptır dediler ama ben yaptırmadım 25. Haftada tamamen kayboldu kistler aslında kist bile değilmiş sıvı birikimi oluyomuş gelişim sürecinde çoğu bebekte olabiliyomuş bazı doktorlar söylemeye gerek bile duymuyolarmış doktorum böyle demişti 36. Haftadayım bi sorun yok çok şükür inşallah sizin bebişin de kendiliğinden yok olur 🤗🤍