Glr_grz Yarın adet günüm kan verdim sonuç olumsuz. Gebelik Yok maalesef iğneyi alacağım ama bulması çok zor ne yapacağım hiç bilmiyorum moralim aşırı bozuk. İnşallah herşeyin hayırlısı olur.