Herkese selam.. 1.5 aydır idrar yolu enfeksiyonu ile uğraşıyorum.. ilk gittiğimde tek kullanımlık ilaç verdi doktor geçmedi 2. Gidişimde değerm 41 çıkmıştı 1 haftalık antibiyotik kullandım bugün tekrar test yaptırdım değerim 61 çıkmış hayır suda içiyorum dikkat de ediyorum neden geçmiyor anlamadım her hangi bir ağrı da yaşamıyorum yanma hisside yok ama neden böyle bilmiyorum artık kafayı yemek üzereyim