heyymomm merhaba, bu değerler çok yüksek olduğunda ne gibi bir sorun oluyor acaba başına gelen var mı
yacaco06 heyymomm benim de yüksek çıktı dr multivitamini kesti 15-20 gün kullanmadım tekrar kan verdim normale dönmüştü
Accountant heyymomm safra kesesinde çamur falan olabiliyor safra kesesi ve karaciğer ile alakalı genelde o değerler geciktirmeden gidin doktora mutlaka
heyymomm yacaco06 teşekkür ederim ben de omega vita mineral kullanıyordum ama daha yeni başlamıştım içinden sadece 8-10 tane içmiştim
yacaco06 heyymomm ben hep imom omega kullandım o yoktu eczanede nbl pregna omega önerdiler ona geçtim dediğiniz gibi 8-10 anca kullanmıştım ama idrarımda değişklik farkettim dr karaciğer enzimlerime baktı yükselmişti multivitamine bağladı kesti direkt gerçekten de düzeldi kullanmayınca
heyymomm Accountant zaten gittim kadın doğumcuya o da dahiliyeye yönlendirdi ama burda gitme eğitim araştırmada git dedi şimdi oraya gidicem. teşekkür ederim