Eylulasyamom Glby Benımde hamılelıgımın başında çok canım ıstedı fazla fazla yedim 24 haftalık olduk sorun yok şükür yiyebilirsiniz
Esma006 Glby doğumu kolaylaştırıyor diye biliyorum bazı gebeelr folik asit kullanmak istemiyor hurma incir kuruyemiş yiyerek karşılıyormuş folik asitin değerini
Rumeysaozcann Glby gebeliğin ilk ayları canım çok istiyordu 1 tane yiyordum çünkü rahimi yumuşatıp uyarı verdiğini doğumu tetikliyor riske atmaya hiç gerek yok şuan 34 üm hala günde 1 yiyorum
Bzkrt Glby her gün 3 tane yiyorum folikasit için de normalde de çok faydalı 4. Gebeliğim hepsinde yedim doğumu kolaylastirmasi için yenicekse son haftalarda sancı zamanında bol bol yenmeli gebelik başında aşırı yenmedikce sorun yapmaz
Glby Esma006 folik asit kullanıyorum ❤️ Meltemanneolsun bence de max bir kaç tane yenip bırakılmalı☺️
Meltemanneolsun Hurma ilk zamanlarda yenmez son zamanlarda yenir rahim ağzını yumusattigi için tutunmayı zorlaştırır ne gerek var riske he çok canin çekerse 1 tane ye nefsin korelsin
bahocum Glby ben hamileliğimin sonunda yedim işe yaramadı öyle söyliyeyim 😅 başında 1-2 tane falan yeseniz bir şey olmaz yani. Riskli bir durumunuz var mı?