Benimde ikili taramam körü çıktı ama sadece bi değer de amniyosentez dediler asla dedim zaten ilk üç ay düşük riskinden dolayı yatmışım kan uyuşmazlığımız var girmedim o topa sonra dediler fetak DNA hatta hoca kendi aradı bi yeri burda yaptır diye. En yakın arkadaşım genetikçi onu aradım hemen dedim bu testte bi yanlışlık var ultrason da bi sıkıntı yok adam konuştu yanımda kanda da trizomilerde asla risk yok total riskte de yok sadece kombine risk yüksek. Hemen hocalarıyla konuştu döndü. Yaş haddinden dolayı otomatik yüksek çıkartıyormuş artık değeri sistem yaşım 33 bu arada. Her hocanın da bi genetik firması ile anlaşması var yönlendirme başına ücret alıyor. Bu iş tamamen finans işi olmuş anlayacağınız arkadaşlar yaptırmadım fetal de. Bi kaç haftam kaldı detaylı ya en iyi hocaya gidicem Orda bişi görürse yaptırırım görmezse yaptırmam. 3lüye de gün vermişlerdi gitmedim bilerek. Can sıkıntısından başka bişi değil. Ülkenin sağlık sisteminin komple değişmesi lazım kısacası. Anne adaylarına böyle strese sokarak bi yere varamazlar