Zakine Kizlar 50gunluk bebegim var uzamis sarilgi vsrmis hastanedeyim cok korktuk esimle tehlikelimi acaba .bilgisi olan varmi ,testleri ogleden sonra cikacak
Hdyhdy Zakine canim geçmiş olsun öncelikle, benim de bebeğim 1 aylık uzamış sarılığı var doktor anne sütü sarılığı olabilir o da 3 ay içinde kendiliğinden geçer dedi , bebek düzenli kilo aliyorsa kan değerleri iyiyse korkma dedi
Esum48 Zakine kilo alimini takip et canim 2 saatte bir mutlaka emzir sutun yeterli degikse mama takviyrsi yap. Ac kalmamasi lazim cunku bu surecte. Benimkinin 4 ayda gecti
Zakine Hdyhdy Hdyhdy ya oylemii biraz icim rahatladi bebeklerimize bisey olmasin, kilo alimi iyi gayet ,bakalim sonuclari nasil cikacak.
Hdyhdy Zakine amin canım inşallah çabuk geçer sizinki de , bizim de sonuçlar bugün öğleden sonra çıkacak kan temiz çıktı idrar bekliyoruz bakalim