Arkadaşlar cumartesi ve Salı günü 2-3 saat aralığında sigara dumanına mağruz kaldım . Bildiğin ortam toz bulutu gibiydi . Mecburen bulundum yoksa hayatta o ortamlara girmem . Bebeğime bir şey olmamıştır değil mi . 21+5 olduk ama ben ilk defa böyle ortamda bulundum . Yine pimpirik yaptım yardımcı olun lütfen 🙏