Merhaba kızlar aralık ayında prolaktin hormonum 75 çıktı yüksek yani sonucunu doktora gösterememiştim geçen hafta tekrar gittim 10 gün regl olamadığım için hormon için ilaç vermedi 1 hafta daha beklemem gerektiğini söyledi sonra regl oldum ama hormon aşırı aklıma takıldı araştırdığımda gebeliğe engel olduğunu gördüm bugün reglim 2. Günü tekrar gittim regl oldum hormon için ilaç kullanmama gerek var mı dedim yüzde yüz dedi ama ben yazamıyorum endokrine gitmen gerekiyor dedi bende tahlili bugün yenilenmesini rica ettim kan verip çıktım. Daha önce aranız da bu durumu yaşayan var mı prolaktin ilacını kadın doğumcu yazamıyor mu illa endokrin bölümü mü yazmalı ve önerdiğiniz doktor var mı