Damlasel
Kızım nerdeyse 4 yaşında bıraktı gece bezi
Hep idrar yolu enfeksionu oluyordu sebebı gece bezlenmesiydı.
Bi kaç sefer uyandır gece , uyumadan önce sıvı tüketmesin. Ve artık bez takmıcağını söyle . Onu bilsin belki bilinç altına yerleşir yapmaması gerektığını bilir.
Biraz skıcı bir süreç ama inşallah bırakır