ilayvdaav kızlar merhaba 2 saat sonra şeker yükleme testi olucak ama canım asırı soguk bir seyler cekiyor yarım bardak kadar meyve suyu icsem sorun olurmu
Cacaege ilayvdaav yok kusarsınız aç ve susuz gitmeniz gerekiyor meyvesuyu içerseniz açlık şekeri yüksek çıkar yapılacak olan test doğru çıkmaz
MaviNur25 Cacaege bana doktorum aç gelmene gerek yok dedi ben tok yaptırıyorum demişti nasıl olucak o zAman
Cacaege MaviNur25 bilemiyorum doktorunuz öyle istemiş olabilir bana özellikle aç ve susuz gelmem söylenmişti ki açlık şekeri doğru çıksın
MaviNur25 Cacaege düşük olupta yüksek çıkma sansıda var yanii tedirgin oldum suan zaten diyetle ugrasıyorum birşey cıkmasın diye bu neden böyle dedi anlamadım