Kızlar merhaba ben tedavime 3 ay ara vermeliyim hgs ve eşim test verecek bunları halletmemiz lazım bende bi sorun gözükmedi yumurta tembel sadece oda her ay mı belli değil neyse bu süre zarfı içinde en iyi folik asit ve en iyi vitamin içinde de folik asit varsa olur hem yumurtamı büyütecek önerileriniz varmı tek tek olsun istemiyorum genel bi kutu almak itiyorum örnek q10 inositol gibi tek tek değilde takviye ismi arıyorum kızlar deneyimleriniz ve hamile kalanlar yazabilir mi neler kullandılar. Belki bu sürede kendiliğinden olur diye düşündüm.