yagmurselv Müsaıtsenız bişe soracaktım Bugün ve dün aşırı sıddette mıde bulantım ve kasık agrım oldu acile gıttık dün akşam test yaptım çift çizgi çıktı emın olamadım bugünde içim rahat etmedı kan testi yaptırdım sonuç pozıtıf çıktı fakat 8 gün önce ovitre çatlatma iğnesi vuruldum ilacın etkısı olamaz dımi kanda pozıtıf çünkü 😢😢
ayaniz yagmurselv ben adetime 4 gün kala 8.00 beta degeriyle gebelik oldugunu ögrenmistim.. gecen haftada dogm yaptım ama benim igne vs kullanma durumum yoktu.. testleri tekrarlayıp yükselisine bakın bir doktora görünüp fikrini alın.. Hayırlı olsun😍
Papatyam34 yagmurselv adet tarihin kaç gün geçtiki. Biraz düşük çıkmış bi kaç gün sonra tekrardan bastırabilirsin
Yasmnnn yagmurselv adetiniz geçti mi? Henüz çok yenide olabilir.. Bir gün arayla tekrar edin testi inşallah ikiye katlanır😊🙏
Mz93 yagmurselv cnm erken bakmışsın sende iğnenin etkisi olabilir çünkü bana doktorum iğnede yükseltebilir yanılabilirsin demişti. Adetin bi geçiksin veya 2 gün sonra tekrar yaptır 2 kattan fazla arttiysa gebe olarak nitelendirilebilir. Inşaallah hamilesindir en hayrlisindan
Gulsah7171 Değer henüz çok küçük 2 günde bir kan verip değer ikiye katlanıyo mu ona bak eğer yükseliyords bebek geliyorum diyo 😊
yagmurselv Papatyam34 aslında tedavi oldum hap felan kullandım geçen ay 22 Ocak’ta hapla adet oldum sonra adet 29 unda bıttı doktor ilişki önerdı 1 subatta ise iğne vuruldum tekrar kanamam oldu 3 günlük kan bitti kasık agrım için test yaptm onlarda pozıtıf çıktı 😢
Tomurcuk18 yagmurselv 1 şubatta çatlatma iğnesi olduysan 7 gün olmuş, iğnenin etkisi olabilir maalesef. Zamanında bende kullanmıştım doktorum en erken 12. Gün kan testi yaptır dedi. İğnenin etkisi 10 günde geçiyormuş maalesef 😔 dualarım seninle insallah gerçek değerdir ve yükselir ❤️
yagmurselv Ayseymen amin canım benım inşallah hayal kırıklığınına uğramam bide doktoruma gönderdim sonucu gebelık var dedı bakalım hayırlısı
Krasivyy yagmurselv hayırlı olsun testi kanı tekrar edin düzenli yükseliyosa kesinleşir ama şu an gebelik var ☺️
Deletedmom133 yagmurselv kesin hamilelik bende erkenden yapmıştım kan testi 4 gün sona tekrar kan verdim hamileydim 😀