3erkekannesii 20 marta gün verilmişti ama nst de sancılarım çıktığı için bugün doğuma gidiyorum 3. Sezeryan olduğu için korku da var içimde dua edin lütfen
04052016mh 3erkekannesii sağlıkla hayırla kucağına alırsın inşallah canım, bende 36+2 deyim 3.sezaryen olacak daha gün alamadım içimde bir korku heyecan var seni anlıyorum ❤️ Allah yardım eder inşallah hayırlı haberlerini bekliyorum
051020antalya 3erkekannesii sağlıkla gelsin inşallah bize de 20 marta gün verildi bugün kontrolümüz var 🙏🥲
3erkekannesii Kanlar için devlete gittim 3500 dedi kilosuna ertesi gün özelde kendi doktorum 3120 dedi 10 gün önce 3046 ydı bakalım hangisi doğru çıkıcak.