[silindi] Kızlar nefes alamıyor gibi hissettiğiniz, darlandığınız zamanlarda rahatlama yöntemleriniz neler?
Mirayy_21 [silindi] balkon a çıkıp soğuk hava alıyorum iyi geliyor Yada ağlayıp rahatlıyorum yada dertli şarkı açıyorum
Mirayy_21 [silindi] öyle oluyor ağlayınca sakinleşiyorum bi yerden sonra şarkıya odaklanıp unutuyorum uyuyorum üstüne ama en iyisi soğuk hava Rabbim dermansız dert vermesin 🙏
1Anneadayiiii Bu duayı dinliyorum dinlemeye başlayınca otomatik ağlama basıyor zaten çok iyi geliyo Rabbim yardımcınız olsun 🤲🏻❤️