caglaoztrk ebebek mağazasında Promalt içecek var. İlk doğumumda her gün mutlaka bir tane içiyordum. Yanında kuru dut tüketiyordum. Çok faydasını gördüm. Birde yulaf. Bir kaseye yulaf, süt, kuru üzüm koyun bi 15 dk falan bekletin. Yumuşasın. İsterseniz tat gelsin diye bal ekleyebilirsiniz. Çok etki ediyordu. Ve en önemlisi boooool su. Sürekli elinizin altına bi suluk veya sürahi olsun. Susamasanız bile su için.
bir de aktarlarda bitkisel süt çayları oluyor. Anne çayları oluyor. Onlarıda tükettim. Kuru incir, kuru kayısı, hurma (aslında kuru meyveler diyebiliriz) ama bunlar benim için ikinci plandaydı. İlk yazdıklarım en çok tercih ettiklerim.