Merhaba cumartesi 5 gibi bir şey aktığını hissettim boşalmış gibi kanla karışık akıntı gelmişti. Hafif pembe renkli Nişan olabilir diye düşündüm ama devam edince acile gittim her şey yolunda açılma yok dediler daha sonra pazar günü de geldi bu pembe akıntı pazartesi her şey yolundaydı salı gece de aynı şekilde ufak pembe lekelenme geldi yaşayan var mı daha önce 39+2 gebeliğim