Yatışım yapıldı. 37+0 plasenta previa tanısıyla birlikte sabah sezaryen olacağım. Oluşabilecek tüm risklerden zaten haftalardır bahsediliyor. Adıma kan bağışı yapıldı lazım olursa kullanılmak için. Korku ve endişeliyim. Sağlıkla bebeğime kavuşabilmek ve evde bekleyen kızıma gitmek için dualarınızı istiyorum ♥️