Hanımlar merhaba bebeğim 37 günlük ve bu aralar çok gaz sancısı var uykuya dalmak istiyor ama birden sancı geliyor uyanıyor hele memede hiç durmuyor resmen emerken çok zorlanıyor ve karnında da durmadan gurul gurul sesler var bende yediklerime dikkat ediyorum üstelik. Başına gelen var mı ne yapmam lazım doktora da yazdım cevap vermiyor bir türlü gaz damlası kullanmalı mıyım bebeğim kolik mi anlamıyorum gaz damlaları için de çok zararlı aman kullanmayın diyen insanlar var siz ne düşünüyorsunuz