seydabal_60 benimde karardı şuan 37 günlüğüz ilk zamanlara göre günden güne açılıyor rengi eski haline döner diyorlar evet. Ama doğumdan sonra gözünüz onları görmeyecek emin olun 😬 Bebeğim güzelce emsin, sütüm yeteri kadar gelsinde her tarafı kara olsun önemli değil dersiniz ☺️