Kızlar merhaba nasl anlatayım bilmiyorum kusura bakmayın pek anlamadığım için soruyorum şimdi 26 Şubat ta adet oldum ben 2 mart yıkandım 4 Mart’ta ovulasyon testine başladım henüz pik göremedim adet olduğum günü sayıp pik gününe kadar mı saymalıyım yoksa 4 Mart’ta başladım ya ne zaman pik görürsem yani adetten çıktıktan sonraki günlerimi sayıyoruz yoksa adet gününden sayıp ik gördüğüm günün de mi sayıyorum umarım anlatabilmişimdir