27 ocakta kürtaj oldum 26 şubatta regl oldum 2 martta regl bitti bitti doktora 25 şubatta gitmiştim beta 23’e düşmüştü korunmasız ilişki oldu iki gündürde yoğun beyaz akıntı ve hafif seyreden kasık ve bel ağrısı yaşıyorum test yaptım silik çift çizgi çıktı betam düşmüşmüdür yoksa düşmediği için mi çift çizgi çıktı