Enisecik 36+4 oldum kızlar çok şükür tam uyuyorum uykuya dalıyorum sonra nefes alırken uyanıyorum kızlar normal mı yüksek te yatıyorum ama nefesim yetmiyor gibi korkunç korkmaya başladım ne yapmalıyım
Gamze_gamze Enisecik korkma ben ölüyorum sanmıştım astım hastasıyım bir de. Meğer bebek büyüdüğü için kaburgalara doğru baskı yapıyormuş ciğeri sıkıştırıyor sanırım onda da nefes alamıyoruz diye tahmin ediyorum. Çok zordu aman allahım
Enisecik Gamze_gamze al bende aynı uyurken nefes alarak uyanıyorum birden böyle şeylerde oldumu sende nasıl yatarsam yatayım sağa dön sola dön çok korkunç bir şekilde uyurken yada uykuya dalmam sıra nefes alarak korkarak uyanıyorum panik atak oldum iyice
Enisecik Gamze_gamze ay inşallah gerçekten Allah yardımcımız olsun bu ne diye diye zorla getirdim buralara sende uyanıyormuydun böyle nefes çekerek
Enisecik Gamze_gamze Gamze_gamze kafaya takıntı yapınca bide çok korkuyorum ya hastaneye gitsen hava verip yolluyorlar sanırım gitmedim hiç
Enisecik Gamze_gamze ama gece gündüzlü nefesime odaklanmaya başladım yani hiç yapmıcam şeyler çok fena stres etti beni
Betamom Enisecik nefessiz kalmanız cok normal. Kımıldayıp baskı yapıyodur. Şu halde uyuyamadıgım için öyle bir sorunla suan uyanmadım. Ama normalde zaman zaman bu gibi sorunlar yaşıyorum.