Kizlar 11 Mart saat 10.00 da planlı sezeryan olduk Allah’a şükür doğdu kızım. Doğumda bir şey hissetmedim Spinal oldum çok güzel geçti hiç bir şey anlamadım bile ben gibi panik atak biri Spinal ignesine dayandı hiç bir acı yoktu emin olun iki doz sakinleştirici verildi sonra kafam güzel olmaya başladı zaten. Sorun doğurduktan sonra dikiş yerleri açıyor tuvalet ihtiyacını oturup kalkarken zorlanıyorum gazimi çıkardım kayısı kompostosu içtim bol bol yürüdüm ama hala sızıntı var oda olacak okadar diyelim Allah size bol dirayetler versin biz elendim Umay Veram dünyaya geldi 🐣♥️