Benim doğum tarihimde 16 temmuz görünüyor. Doktorum ilk 1-2 hafta sadexe uzun kollu ama çok kalın şeyler alma dedi. Bebek ilk doğduğunda yaz bile olsa kısa kollu giydirilmemesi taraftarı herkes, bir sürü doktordanda öyle duydum. Bence anneniz haklı. Ben 0-1 ay ve yenidoğanları hep uzun kollu ama kalın olmayan şeylerden aldım. Müslin kumaşları ve ince penyeleri tercih edebilirsiniz.