Ben bugün 18 hafta oldum ve orucumu tutuyorum. Özel hastaneye gidiyorum ve doktorum kendimi iyi hissettiğim sürece tutabileceğimi söyledi. İftardan sonra güzelce suyunuzu için ve meyvenizi cevizinizi vitaminli şeyler yiyin ☺️ Ama tabiki kendi doktorunuza danışın her insan bir olmuyor içinizde rahat etmiş olur ☺️